2016年8月21日星期日

蘋果日報- 【夜機攻略】晨早機東京返港 慳錢唔住酒店去邊好?

蘋果日報- 【夜機攻略】晨早機東京返港 慳錢唔住酒店去邊好?

【夜機攻略】晨早機東京返港 慳錢唔住酒店去邊好?

搭廉航,時間預咗唔靚。不過比起凌晨機,更怕晨早機。好似熱門的東京航線,朝早6點、8點都有返港航班。唔想嘥錢住酒店,究竟去邊好?

情況1: 早上6點35分航班(成田機場返港)以6點35分由羽田返港的航班為例,時間太早,連去機場的鐵路未開,搭的士去機場最少要8000日圓。而通宵巴士就只得新宿、涉谷、池袋、銀座幾個點有站,大約要等到3點45分,才有車出發往機場。與其等運到,坊間不少人提議去漫畫Cafe或唱K,其實除此之外,還可以考慮以下活動:

A) 浸錢湯

在新宿、淺草、秋業原都有不少是24小時營業的錢湯。雖然會收深夜附加費,但計落都只是3,000日圓($233)左右。比如淺草Rox的まつり湯,總共有11個湯池,另外仲有按摩椅、遊戲室、餐廳。玩到倦,仲有床位讓你瞓覺,不過要先網上預約,由5,400日圓起($420),唔多化算。

淺草Roxまつり湯

地址:東京都台東區淺草1-25-15 ROX商場7樓

電話:+81(0)3 3836 7878

網址:www.matsuri-yu.com

交通:乘東京地下鐵銀座綫至田原町站,步行5分鐘

B) 住居酒屋 x Hostel

愛好杯中物,但又怕「瞓過龍」,淺草這間青年旅舍,就將居酒屋與hostel結合,提日本各縣共30多款清酒,配搭串燒、鍋物。飲飽食醉,上面有床位以及私人房,只是由3,000日圓($233)起。

Bunka Hostel

地址:東京都台東區淺草1-13-5

電話:+81(0)3 5806 3444

facebook:Bunka Hostel Tokyo

交通:乘東京地下鐵銀座綫至淺草站,步行5分鐘


兩間飛東京廉航都設晨早機返港,如乘搭8點45分起飛的航班,往機場時鐵路已開通,比較方便。


東京有一些24小時營運的錢湯,如淺草Roxまつり湯就有11個湯池,還設有餐廳、睡房等設施。


上年12月才開幕的Bunka Hostel,將居酒屋與青年旅舍結合,飲完太累可倒頭就睡。


築地市場的壽司店最早5點開業,最好提早去排頭位,如可半個鐘內食完,趕上早上5點半往機場列車,時間就較為充裕。

情況2: 早上8點45分航班(羽田機場返港)C) 去築地市場

相比之下,於成田機場搭8點45分機返港的,時間就較為充裕。我們就試過去築地排隊食壽司不過一定要排頭,看準壽司店於早上5時開門,半個小時內吃完,接上剛開通的地下鐵,到上野轉京成電鐵往機場。不過市場11月搬遷之後,就未必這麼方便了。

築地市場

地址:中央區築地5-2-1築地市場

交通:乘地下鐵大江戶綫至築地市場站,步行3分鐘


成田的9 Hours設計簡約,一洗膠囊酒店棺材房的印象。


First Cabin以機艙為概念,價錢略貴,但房間算是劏房size,比膠囊式的棺材房大得多。

情況3:我點都要瞓覺!D) 住機場膠囊酒店

假如你都是不想那麼辛苦,是堅決要瞓分子,其實東京兩個機場,都有膠囊酒店。早一晚去到入住,成田9 Hours由4,900日圓起($381)、羽田First Cabin則由5,000日圓起($388),比外面住酒店平一半。

9 Hours成田T2

位置:成田機場T2(停車場樓B1)

First Cabin羽田機場T1

位置:羽田機場T1(1F抵達層)

記者:甄俊宇

上一則: 【奇異香港】回顧外國影視作品中的「騎呢」香港

下一則: 【旅遊籽】XO限定專機 九月台北飛澎湖



I

没有评论:

发表评论