2016年9月30日星期五

蘋果日報- 風水與樓價 - 左丁山

蘋果日報- 風水與樓價 - 左丁山

風水與樓價 - 左丁山

二十四年前,地產經紀遊說左丁山換樓,賣掉第一城千呎單位,搬上火炭山頂,穗禾苑對上山頭。當時有三個半新樓盤,景觀最好,遙望沙田馬場,十分開揚嘅係碧霞花園,睇完樓就想開票,但回心一諗,呢個係王德輝興建嘅住宅大廈,要落停車場睇睇。一睇就見到停車場天花露出鋼筋,地面有積水,於是打退堂鼓。

跟住代理帶去睇沙田渣甸山獨立屋,以當年價格,千六呎單位,頂硬上都供得起嘅,不過要再睇埋華翠園先。咦,以圖則及間隔而論,非常合意,不過同埋去睇樓嘅有家中長輩,佢好唔高興露台望正寶福山嘅「寶塔」,認為風水唔好,大力反對,於是三個單位都看而不買,代理大失所望。

好嘞,到咗1994年駿景園賣樓花,新地嘅老友捉左丁山去睇示範單位,又幾好喎,剛啱有一位師兄對風水甚有研究,佢話:「基本風水理論係無根之樓,即係駿景園下面係空洞嘅,火車不停在樓下移動,主「不聚財」,「有交易,無積蓄。」聽完佢講又三心兩意咯,後來卒之在1997之前賣去沙田第一城單位,改為租屋住,97金融風暴於己無損。

眨吓眼過咗咁多年,望番轉頭,為之啞然失笑。唔買碧霞花園係啱嘅,因為已證明碧霞樓價跑輸大市,升得慢。因風水理論,當年唔買華翠園、沙田渣甸山及駿景園,就係老襯咗,白白損失賺樓價機會。幾年前見到一位風水師傅,佢在電台做完節目之後同左丁山講起呢個問題,佢話:「以往確實係咁睇嘅,但我講風水多年,發覺用風水睇樓價,喺香港多數預測錯誤,再三思量,發覺香港地少人多,用番左兄熟悉嘅經濟理論解釋,香港人對住宅有鋼性需求,兇宅都會有人搶購,何況只係開窗見到寶福山?九龍市區夠多隱藏性骨灰龕啦,市區樓價咪又係咁升!講到住宅下有火車走來走去不聚財,喺香港係過時理論,因為最緊要係交通方便,有地鐵先至有人氣,每個地鐵站上蓋嘅樓盤都升值快過人,駿景園可能係升得最慢嘅一個屋苑。」呢位師傅可能已經睇化咗,與時並進。香港跑馬地墳場之一公里範圍內豪宅甚多,有邊間大廈住宅唔一路升值升到飛起㗎。香港市區樓價係在董伯伯時代跌得慘啫,2004年開始反彈至今,主要原因,除咗低息之外,係「粒粒皆辛苦」吖嘛,需求大供應追唔上,邊有人得閒理會風水。

上一則: 八年前的預言 - 陶傑

下一則: 記平生口福



I

没有评论:

发表评论