2017年4月27日星期四

【果粉必睇】初代Mac機設計iPhone座 駁鍵盤打字都得 | 2017-04-27 | | 蘋果日報

【果粉必睇】初代Mac機設計iPhone座 駁鍵盤打字都得 | 2017-04-27 | | 蘋果日報

【果粉必睇】初代Mac機設計iPhone座 駁鍵盤打字都得

Technology 


繼之前Apple Watch專用的W3底座後,Elago再推出為iPhone而設的初代Mac設計M4底座。

周邊配件生產商Elago早前曾推出一款以初代Mac設計的Apple Watch底座W3,唔少果迷可能都會有印象。見市場受落,Elago近期就再接再勵,再推出一款為iPhone而設的初代Mac設計底座M4,而且可以另接藍芽鍵盤操作,令這部「偽Mac」更像真,不過要搵到仿當年Mac機設計的鍵盤並唔容易。Elago M4用料跟Apple Watch專用的W3一樣,用上米白色矽膠外殼;但受制於iPhone 6/6s/7屏幕設計(並不支援iPhone 6 Plus/6s Plus/7 Plus),M4屏幕部份會被拉闊,感覺比W3的正方形屏幕設計奇怪。至於售價方面,Elago M4定價34.99美元(約$272),價錢都可接受,不過正如之前W3底座一樣,M4一樣唔會跟充電線,要自備Lightning線先可以為iPhone充電。

資料來源:Elago

文:布偉倫

2017果籽繼續認真知味。識買惜用。行以求知。好事多為。重修舊好。
緊貼果籽報道,即like: http://fb.me/AS.AppleDaily


只需將iPhone 6/6s/7套入M4屏幕位置即成,不過尺寸較大的iPhone 6 Plus/6s Plus/7 Plus就用唔到。

難得生性暴龍哥創科眾籌夢,遭隱世肥報販秒殺! https://goo.gl/hnEB7D

「蘋果VR」App
App store下載: https://goo.gl/0kW2cK
Google Play下載: https://goo.gl/4K7EHw



I

没有评论:

发表评论