2017年7月24日星期一

內地人搵銀實際 - 左丁山 | 2017-07-24 | | 蘋果日報

內地人搵銀實際 - 左丁山 | 2017-07-24 | | 蘋果日報

內地人搵銀實際 - 左丁山

左丁山老友博士C以前做銀行工時,駐過北京做代表幾年,對北京非常熟悉,素來都注意中共、中國嘅人事變動情況。香港不少五十五歲以下才俊,即使身居高位,但文革時期還未夠十七、十八歲,對中國打倒四人幫之前嘅國情好多矇查查,只知道鄧小平掌權,力推改革開放後嘅事情,對中國認識係唔夠全面嘅。一位五十歲嘅親中商業集團高層,就同左丁山講過:「我追看人民的名義。一路睇一路學習國情,戲裏面有好多嘢係我唔明白嘅,甚麼正部級、正廳級體制我都要學。」
博士C睇「人民的名義」直情可以做埋解讀導師,好似張曉明主任咁,習近平走咗之後(離開香港),就周圍演講寫文章,教人如何「精讀」、「體會」習近平訪港活動期間發表的重要講話的體會,為香港人補習補習,你估我地唔識睇中國大陸之現代漢語文章咩,最妙嘅就係還有寫稿匠長篇大論咁講述張主任精讀之精要,教我地睇張主任體會習近平演說之體會!
叉開咗咯,講番博士C最近上北京回港之後,在飯局發表談話,指原本有希望接班之重慶市委書記孫政才突然被免職,令接班計劃出現變數,上海韓正及廣東胡春華於是更有希望,中共十九大會議後可能會更上一層樓。王岐山主持中紀委,果然係鬼見愁,過往五年,不少極高層人物紛紛墮馬,黨政高官人人自危,但十九大之後,王岐山論年齡,依鄧小平訂下嘅傳統習慣,理應夠鐘下台嘅噃,究竟王岐山落唔落呢?博士C話內地人熱烈追看(翻牆吖嘛)郭文貴嘅YouTube談話,郭文貴不停講王岐山,似有挑撥離間習王兩位一體嘅關係,引起不少迴響,即使官媒拼命抹黑郭文貴都冇用。坦白講我地香港人上YouTube睇郭文貴,一來未必聽得懂佢嘅普通話,二來對佢所講之人與事,亦不熟悉,所以冇乜人追看,朋友之中,只有博士C例外,佢晚晚睇得津津有味,指郭文貴所言,即使不完全真實,亦充份反映內地人之做事作風,啱香港商人參考。內地人會唔會因此懷疑中央呢?博士C話:「你同我定,中國知識分子一百年來未有過咁好景嘅經濟生活,人人掛住享受當下,忘記過去,只要中國共產黨能維持經濟增長,中產大量浮現,冇人會願意批評中共,追求民主嘅,劉曉波只係例外之例外,在不少中國知識分子心中,劉曉波不識時勢,不值得同情!」現在講賺錢搵銀年代,誰做皇帝,與中國人民無干!



Z88

没有评论:

发表评论