2012年6月26日星期二

蘋果日報-嘆世界地方 - 左丁山 Toulouse

最近有機會到法國西南部大城市圖盧茲(Toulouse)一行,覺得當地和平寧靜,生活優遊,雖則市容平平,畢竟歷史長遠,如有時間,不失為渡假好地方,但對愛好追尋熱鬧興奮之香港遊客,不太適合。想唔到返嚟之後,當地就發生懷疑有神經病之男子漢在銀行打劫,脅持人質事件,神經漢仲自稱係蓋爾達分子,幾嚇人,咁表面和平之地方,本與世無爭,都發生如此暴力行動,天下之大,搵塊真正樂土怕都幾難。
到圖盧茲,原來最有歷史,最吸引遊客之熱點,就係位於市外一小時車程之Carcassonne附近之古堡,歷史上曾有過一場大戰,來到古堡之前,我地乘坐之旅遊巴士去到一間古式古香之酒店吃午餐,酒店叫做Le Domaine d'Auriac,內有24間客房,兩間餐廳,一個十八洞高爾夫球場,還有游泳池、網球場,佔地廣闊,係一個適合闔家渡假嘅好地方,特別係對高爾夫球發燒友而言。左丁山唔打高爾夫,唔打網球,但見花園內鳥語花香,古樹參天,在有三百年歷史嘅花園坐在木椅上飲杯雞尾酒,成個人鬆弛晒,郁都唔想郁,諗下我地香港邊度有呢啲好地方吖。
尤其美妙者,就係餐廳就在花園之前,環境寧靜到極,陽台上有三枱法國白人吃飯,舉杯言歡,我地在餐廳內晉餐,成個月可能就係我地班人第一次為此地帶來活力歡笑聲(雖然各人談話盡量壓低聲音,但已經嘈過人)!上菜甚慢噃,睇吓錶,個幾鐘頭都未食完,有人問導遊:「幾時去古堡?」導遊話:「食餐起碼兩小時,慢慢都未遲!」
只怪我地香港人太講效率,做事心急,來到如此美境,竟然都想趕住走,以免浪費時間,罪過,罪過,他日真正有空,應該來此Relais & Chateaux酒店住番一個星期,先至有味道。圖盧茲雖然係歐洲航天工業中心,Airbus總部所在地,但呢啲地方並非搵銀城市,最好就係在香港搵到銀,來此嘆世界。

没有评论:

发表评论