2013年6月22日星期六

國足國恥 - 20130622 - 蘋果日報

 

國足國恥

美國前副總統切尼大概老到懵咗,指史諾登逃往香港,可能係中國間諜嚟嘅,佢話中國係一個無自由嘅國家,史諾登居然老早去過中國,又學中文,十分可疑喎。
如果美國年青人去吓中國旅遊,學中文,就會變成中國潛伏在美國嘅間諜,中國咪魅力驚人,對美國青年有無比吸引力?真係搵鬼信。美國一代歷史大師耶魯大學著名教授史景遷精研中國歷史,著作無數,夠係精通中文啦,佢會成為中國間諜咩,唔怪得切尼年青時雖然入咗耶魯,但要在其他大學畢業。最近美國黑石(Blackstone)公司創辦人Stephen Schwarzman捐出三億美元設立一個留本獎學金基金,資助美國及全世界學生到中國留學,希望此基金有一日可以與牛津嘅「羅得學人」(Rhodes Scholar)齊名,此計劃與北京清華大學合作,每年全費資助200名學生攻讀一年制碩士課程,主修工程,國際關係,工商/經濟,公共政策等等,200名學生之中,預定45%來自美國,20%來自中國,35%來自其他地區。若以切尼嘅見解,美國大富豪係唔係為中國培養潛伏美國嘅間諜呀?
切尼思想狹窄,在美國亂噏,可以不理,不過中國出現國恥,就不能不提。據說習近平鍾意睇足球,有一個中國夢,就係夢想世界盃在中國舉行,中國隊有資格爭標。以今日中國國勢,國際足協向錢看、向政治看嘅作風,在中國辦世界盃,夢想可以實現,但中國足球隊咁水皮,咁羞家,點踢世界盃呀?中國國家隊輸俾日本南韓澳洲,理所當然,對住伊朗,沙特阿拉伯隊難言取勝,亦係好平常,總之要衝出亞洲,已難乎其難。但上星期以一比五大敗俾泰國,內地傳媒質疑係打假波,故意輸多啲,以羞辱西班牙籍教練金馬曹,就真係令習近平嘅60歲生日都過得氣憤難平。唔鍾意賠錢送走金馬曹,已欠風度及合約精神,仲要打假波,在澳門賺番一筆?中國足協管理層及全體球員實在無廉恥到極,美國留學生在中國見到如此情況,仲會為中國做間諜?笑死就有份!習近平如果真係有個中國夢,清洗咗中國足協先啦!


左丁山

國足國恥 - 20130622 - 蘋果日報

没有评论:

发表评论