2013年9月22日星期日

蘋果日報- 響應明哥每月一次饗基層 捱過苦老闆請食鮮鮑Brunch

【本報訊】窮小子白手興家經營樓上咖啡店搵第一桶金,最近轉戰尖沙嘴商場開新派中餐館,以填補童年未嘗上茶樓用膳的滋味;捱餓點滴在心頭,決響應愛心飯店「明哥」號召,下月推出中式鮮鮑Brunch,每月最少一次供草根免費享用,「我捱過餓,知道三餐不繼滋味,𠵱家有能力,請有需要朋友食飯,唔係乜嘢大事。」


記者:蔡朗清

■捱着肚餓長大的郭翊請基層食鮑魚Brunch,由12時半食到4時半,供應的食物與收費餐一樣。謝榮耀攝

郭翊(Andrew)今年38歲,小六時父親生意失敗破產,家庭支柱頓失,銀行追數,險被收樓,山窮水盡,他中二年廿八那天起到薄餅店兼職,「我嗰陣好憎屋企,點解個個咁高興過年,我就要半工讀;𠵱家諗番轉頭,係天畀個機會我學廚日後創業」。


Andrew說,那些年身無分文,上學無錢開飯捱麵包,兼職薄餅店後晚間帶走店舖不要的薄餅回家分享,「嗰陣百幾蚊個薄餅我哋食唔起,遑論去酒樓食飯」。整個中學半工讀,中五畢業轉全職,在薄餅店做廚,輾轉做銀行文員、地產代理,27歲當上警員,一做近12年,「其間設樓上咖啡店,加埋警員收入,搵咗第一桶金,近百萬元,辭工專心做食肆」。


他最近在尖沙嘴The one商場開設中式食肆大力棒棒,「過去做西餐,轉做中餐係想搵番童年失去嘅嘢,當年冇試過外出食中餐」。

逾50款食物任食

由三餐不繼,到開設中餐廳,Andrew滴點在心頭,「捱過肚餓,捱過苦,見到深水埗明哥四出派飯幫窮人,自己都係草根出身,都想幫下草根。靈機一觸,下月推出鮮鮑Brunch邀請有需要嘅人嚟享用」。


他計劃每月辦一天或兩天讓單身家庭、孤兒、窮困長者來吃Brunch,餐廳面積所限,每次最多50位,「我呼籲非牟利組織、慈善團體同我聯絡,推介一些有需要嘅人嚟享用」。


大力棒棒中式Brunch有逾50款食物任食,如蝦多士、士多啤梨小蝦球、鮑汁扣生菜等,每兩位送一隻冰鎮鮑魚,Andrew說:「免費Brunch嘅食物同收費嘅一樣,唔會減少,由12點半吃到4點半。」

■大力棒棒中式Brunch有逾50款食物任食

没有评论:

发表评论