2013年12月5日星期四

蘋果日報- 屋邨轉型 換啡不換藥

■原裝百子櫃 Feature wall,女店員手上的蛋糕是招牌Black Velvet Cake,$43。

中峇魯是新加坡第一代公共屋邨,一整群建於1930年代的純白矮房,近年吸引不少文青進駐。The Dispensary是新近加入個性小店。在門外打量好一會,猶豫不敢推門──明明說這兒是Cafe,為何左邊有一排百子櫃?又唔見有枱凳座位?老闆林先生大概看我一臉狐疑,熱情招呼我入座。在百子櫃前點過咖啡,穿過一道走廊,裏頭原來別有洞天!門左方有個Open Kitchen,其餘範圍放了幾張小圓枱,中間位不知怎地伸條樓梯通往露台,露台側邊又有門連去一間大房,房隔籬再有房,然後又有房。我生平未見過一間Cafe佈局如此刁鑽,令人聯想到一間陳年藥店主人,被債主臨門匆匆着草,留低一屋舊物,而又被偷得七七八八。「係專登㗎!呢度前身係中藥店,你睇呢啲電線、牆壁,幾有味道,成個新加坡都搵唔返,所以我哋留返晒做裝飾。」林先生說,上手中藥店開了幾多年、有甚麼故事,他一無所知,亦唔知去邊度查,不過見有咁多舊嘢,有歷史價值,就盡力保留;就在咖啡吧的旁邊,架了一台螢光幕,播着裝修時拍下的圖片Slide Show,連石屎爛牆都專登搵部機嚟播,老闆是真心愛舊物,「保育是應該做的,我都想在香港開一間。」等你!

■內櫳的改動減至最少,保留5、60年代的風格與風味。

■鐵秤當成掛飾,其實很有型。

■Dispensary中文解作藥房。

The Dispensary
網址:http://www.thedispensary.com.sg



没有评论:

发表评论