2015年9月11日星期五

蘋果日報- 拜成吉思汗

蘋果日報- 拜成吉思汗

拜成吉思汗

九月三日北京大閱兵,肥仔K就飛往內蒙古呼和浩特參加留日同學嘅婚禮。留日同學在中文大學畢業及獲得日本文部省(教育部)獎學金到日本讀碩士,咁啱與肥仔K住埋同一間國際學生宿舍,於是大家成為相熟朋友,呢位朋友嘅姓氏以漢語拼音,第一個字就係X,故稱之為X同學。X同學在日本打工,與一位內蒙女孩拍拖成功,故此走去呼和浩特之女家舉行婚禮,肥仔K等十個留日本同學一來要捧場,二來蒙古草原有吸引力,於是各自前往。


肥仔K早上往機場,中午上到機,下午到成都,轉機往呼和浩特,到達時已經夜幕低垂,乜都睇唔到,第二日參加旅遊活動,往大草原領略內蒙風光,草原一片平靜,但最令肥仔K矚目嘅,就係巴士經過一列高樓大廈,每座二三十層高,座數多到數唔清,有如沙田第一城。第一城就住滿人箒,肥仔K經過見到嘅住宅大廈就似乎空無一人,往大廈小馬路有野草叢生,似係外文報紙報導過嘅中國ghost town(鬼城)。與X同學結婚嘅蒙古女孩子家人住在平房,據講家族無人願意住在高樓,然則呢啲住宅大廈為誰而建,實在是一個謎。興建大樓屬於固定投資,係GDP一部份,中國GDP之中,隱藏不少死資產,鬼城就係最大一類。


X同學穿着蒙古新郎禮服,在蒙古包內完婚,行禮如儀之後,眾人面向成吉思汗大照片前,祈求幸福順景,當成吉思汗係神咁拜。蒙古歷史上最偉大之霸主/猛將,非鐵木真成吉思汗莫屬,今日漢人拜關公,蒙古人拜成吉思汗,道理相同。北京舉行抗戰勝利70周年大閱兵,顯然就係對內立威,對外示威,示威對象當然係台灣、日本、美國啦。中日歷史上第一次戰爭,究竟係幾時呢?肥仔K讀日本資料,話記載得比較詳細嘅就係鐵木真之子忽必烈派兵征日,兩次都因蒙古兵不熟水性,戰船遇颱風(日本人稱之為神風)潰敗而回,但原來元兵第二次征日,前鋒在九州登陸,後援兵還在海上埋唔到岸,接應不及,日本軍師(宋朝遺臣,避元逃日為僧)竟是漢人,早已計算得到,於是日軍圍攻登陸元兵,大勝一仗。之後歷史上中日打仗(明代、清代、當代)中國未嘗戰勝,可惡可哀可嘆也;老實講,70年前日本投降,係美國幫手出兵,中國至可以成為勝利國啫。



I

没有评论:

发表评论