2016年7月12日星期二

蘋果日報- 【打爆機】過百人上街為捉車厘龜 《Pokemon Go》香港解完又鎖有排等

蘋果日報- 【打爆機】過百人上街為捉車厘龜 《Pokemon Go》香港解完又鎖有排等

【打爆機】過百人上街為捉車厘龜 《Pokemon Go》香港解完又鎖有排等


圖片來自Twitter帳戶@lynchetaa,某一個區域有稀有精靈就會在網絡瘋傳,而且精靈會移動,這次過百人為捉車厘龜集體周街行,樓主話有人用咗3個鐘先捉到。

圖中呢班外國人唔係上街遊玩,拎住手機周街走只為捉隻水箭龜。《Pokemon Go》近日紅爆網絡,遊戲目前只能在美國、澳洲等地玩到,香港區iOS和Android仍未正式上架,用APK玩又鎖區冇精靈捉。不過這幾天各種神奇、神怪的小精靈新聞已令《Pokemon Go》榮登新一代神作,例如剛過去的上午香港區離奇解鎖數小時,但目前已經再次被封。外國更有劫匪埋伏在PokeShop打算持械行劫,又有玩家找小精靈找到屍體。雖然也有負評指遊戲食電,對戰內容較少,但任天堂在東京証券交易所的股價卻連日創新高,於7月11日單日升幅更達24%。不過香港區目前仍然未有推出時間期,精靈訓練員們想玩真神作看來仲有排等。

記者:司徒港燊


媽呀!我得咗喇!


香港區目前鎖區,找不到精靈和地標。據報導因目前美、澳兩地的伺服器超出負荷,任天堂已延後了歐洲推行的計劃,相信香港玩家還要等一段長時間。


遊戲和GPS連結,在特定的地標會有小精靈商店PokeShop讓玩家補給精靈球,美國奧法隆市就有4名持械劫匪埋伏在PokeShop附近等用家經過,有11名受害者被劫去財物,匪徒最終被繩之以法,但警方也呼籲玩家勿到偏僻地方捉小精靈。


7月11日任天堂在東京證券交易所的股價升幅達24.52%。

上一則: 【先達收風】透明金FX0 Android/Firefox雙系統重生

下一則: 【每日健康】頭暈分唔清 貧血血糖低血壓低各有不同



I

没有评论:

发表评论