2017年2月17日星期五

【Pokemon Go大更新】再戰摩士 80款第二代精靈本星期內現身 | 2017-02-17 | | 蘋果日報

【Pokemon Go大更新】再戰摩士 80款第二代精靈本星期內現身 | 2017-02-17 | | 蘋果日報

【Pokemon Go大更新】再戰摩士 80款第二代精靈本星期內現身


《Pokemon Go》將會在本星期內追加80隻第二代精靈。

《Pokemon Go》期間限定的情人節活動剛剛玩完,相信好多未捉到吉利蛋同立方獸的朋友,都應該在這一星期內有斬獲,筆者都入手了十幾隻立方獸。不過好消息未完,《Pokemon Go》開發公司Niantic剛剛官方公佈終會推出第二代精靈,包括在《Pokemon Gold》及《Pokemon Silver》遊戲Johto地區出現的80款精靈,仲話明今個星期內就會推出,一早儲齊精靈的玩家睇怕又要再去摩士公園、訊號山公園等精靈勝地蒲下先得。

除了追加80款第二代精靈外,今次更屬大更新,包括採用新進化系統,原本在Kanto地區出現的第一代精靈,將有機會進化成新加入的第二代精靈,如伊貝可進化成月亮伊貝或太陽伊貝等等。另外亦會改變掟波捉精靈系統,唔知今次精靈們除了會跳開或頂波之外還會加入甚麼招式。在更新中亦會追加兩款餵精靈用的Berry,Nanab Berry可以減慢精靈移動速度,而Pinap Berry就可以加倍成功捕獲精靈後所得的Candy。想為角色換個新形像都得,更新入面會追加新衫、新褲、新帽及新道具。更新項目超多,真係好想好快玩得到!

影片
https://youtu.be/R04u9E5INTI

資料來源:Pokemongolive

文:布偉倫

2017果籽繼續認真知味。識買惜用。行以求知。好事多為。重修舊好。
緊貼果籽報道,即like: http://fb.me/AS.AppleDaily


屬性為草的第二代精靈菊草葉(Chikorita),相當較多會出現在公園或鄉郊地方。



I

没有评论:

发表评论