2017年3月13日星期一

「佢唔會重啟政改,因為衰咗一次」 
曾俊華K.O.林鄭
| 2017-03-13 | | 蘋果日報

「佢唔會重啟政改,因為衰咗一次」 <br/>曾俊華K.O.林鄭<br/> | 2017-03-13 | | 蘋果日報

「佢唔會重啟政改,因為衰咗一次」  曾俊華K.O.林鄭

【3.26特首決戰】
【本報訊】特首戰開打以來,三位候選人昨首度同台出席論壇,大熱林鄭月娥與曾俊華針鋒相對,林鄭一開波便三度數落曾俊華在位時無向教育界提供足夠撥款,曾俊華強調在位時政府開支增加一倍半後,並向推動政改失敗的林鄭反擊,指林鄭不想重啟政改是不想「衰多次」,成功K.O.林鄭的他贏得全場掌聲;對於林鄭指有網民攻擊她的支持者,行為是「白色恐怖」,在網絡紅爆的曾俊華糾正指網上留言並非白色恐怖,不應遏制。
記者:姚國雄


林鄭月娥(左)及曾俊華昨出席教協論壇。

這場由教協舉辦的論壇是三位候選人首場兩小時同台辯論,地點在聖公會基福小學。雖然論壇不設互相質詢環節,但林鄭急不及待在開場白環節向曾俊華搶攻。率先發言的曾說他擔任財政司長時,均有足夠撥款落實由教育局提出兼可執行的措施,林鄭即時狙擊,批評曾任內推出「0-1-1」方案,即由2016年兩個財政年度起,政府各部門每年減省1%開支,「當有人話教育局爭取到嘅資源完全到位,恐怕同現實不符」。
林鄭又稱,學校近年有很多有時限撥款,為教育界和政府製造不穩,矛頭直指曾俊華:「點解有咁多有時限嘅cash grant(現金撥款)?當然同管理財務嘅人嘅睇法係有關。」她又指過去幼兒教育佔教育經常性開支不足十分之一,是否足夠大家心中有數。

林鄭不爭取改動8.31決定

捱打多時的曾俊華反擊,在有人提問政改時指出要盡快重啟政改,又向2015年推動政改方案失敗的林鄭進擊:「我知道點解Carrie(林鄭)唔會重啟政改,因為都衰咗一次,點解要再衰多次呢?我知道佢話深有感受,當然啦,連佔中都拉埋出嚟,呢個係非常之嚴重嘅事情。」
此時,台下向成功K.O.林鄭的曾俊華報以熱烈掌聲,林鄭聽罷則保持木訥表情,雙唇合緊,一會兒後才提筆寫字。林鄭稱,不會為爭取泛民支持而承諾爭取改動8.31人大決定,只會依法辦事,並營造重啟政改的氛圍。胡國興亦加入戰團,指自己是法官,「最依照」《基本法》辦事:「8.31人呢三隻字冇寫喺《基本法》入面……8.31人係『冇人制』!」
好戲在後頭,最後一條提問針對港大校委會近日提出要嚴懲告密者,又指梁振英控告立法會議員誹謗,擔心白色恐怖蔓延全港,要求只有建制派提名的林鄭交代日後如何令市民有信心,林鄭指她也是白色恐怖受害者:「白色恐怖竟然影響埋支持我嘅朋友……芳芳姐(蕭芳芳)幫我拍咗一條一分鐘短片,喺網上惹來對佢個人嘅抨擊,呢一種白色恐怖喺香港社會不能接受。」

曾:網上留言係真心回應

林鄭對白色恐怖的理解令不少選委譁然,曾俊華其後向林鄭發炮:「網上留言唔係白色恐怖,最近發生好多嘅事情,大家都知係咩事情,嗰啲先係白色恐怖,好多時網上嘅留言係真心回應,好多年輕人覺得要表達意見,喺網上寫出嚟。如果我哋要撳住呢啲事情,先係白色恐怖。」
林鄭在論壇結束後指當日推動政改,特首要求問責團隊一起推動:「如果認為(政改)係得一個個人衰咗,可能同當時嘅團隊精神有出入。」她承認沒有深究白色恐怖的意思,「我真係冇查過辭典確實係點解,但一種令人心生恐懼嘅行為語言,都應該係屬於白色恐怖嘅其中一個嘅範圍。」
曾俊華則承認政府上次推動政改時參與不多:「我係有參加過花車巡遊,但係好多事情參與真係唔多,連最後嘅報告都係你哋(傳媒)睇到時,我先睇到。」


胡國興昨指8.31沒有寫在《基本法》中。



Z88

没有评论:

发表评论