2011年1月18日星期二

忽然1周 - 801 - 娛樂頂點 裸女畫透視內心 嘟嘟渴望有人錫

 

裸女畫透視內心 嘟嘟渴望有人錫

2010年12月03日 裸女畫透視內心 嘟嘟渴望有人錫

2010年12月03日

由鄭裕玲、汪明荃、林建明、鍾慧冰等娛圈阿姐組成的「至八會」,近年迷上學畫畫,其中幾位成員更膽粗粗將她們的五十多幅傑作,在本月 13日舉行首次公開畫展,公諸同好之餘,順道測試一下自己的市場價值。今次她們更自己揸主意開價求售,希望幅幅有價有市。

較引人注目及令人遐想的,相信是嘟嘟所畫的《裸女》,記者找來香港臨牀心理行為學家李寶能,在不知作者是誰的情況下,他指出嘟嘟畫作中流露極希望坦蕩蕩,毋須任何遮掩地面對世界,亦渴望能找到一個懂得欣賞自己,愛她疼她及給她幸福的男人,共同建立家庭及生兒育女。看來與呂方分手近兩年,嘟嘟亦希望快啲搵到另一半。

今次鄭裕玲所展出的七幅畫作中,有四幅是畫女人,都是沒有穿衣的。長髮《裸女》一圖中,主角更索性正面露出雙乳,雙眼坦然面向前方,既沒遮掩也沒任何羞怯表情。

據知這張《裸女》乃嘟嘟最新傑作,比起她之前只露出頸部以上的《漂亮女孩》,尺度又跨一大步。

嘟嘟對於《裸女》期望甚高,開價六萬八千元。她坦言:「畫裸女絕對係我第一次嘅大膽嘗試,突出之處係色彩強烈,係我破格之作。」

畫作價錢,是作者各自開價,為此大姐明就解釋:「我哋嘅畫畫老師謝炎安話,價錢應該根據三個標準而定,就係所花嘅時間、物料同心力,所以我哋亦會根據呢三個標準為自己嘅畫定價。」

放大圖片

《美女櫻桃》開價未定

《美女櫻桃》開價未定放大圖片

凡事做到最好的嘟嘟,坦言自己畫畫最想令人開心,所以選取顏色都色彩繽紛。

凡事做到最好的嘟嘟,坦言自己畫畫最想令人開心,所以選取顏色都色彩繽紛。鄭裕玲

嘟嘟初出道便做女主角,本身亦有學識,無論在電影、電視、主持及司儀樣樣出色,但偏偏感情路上並不順利,無論與甘國亮和呂方拍拖,都失敗告終。

臨牀心理學家李寶能分析:「佢個人好單純,唔鍾意複雜,忠奸分明,個性率直,孤芳自賞。佢好想坦蕩蕩咁交朋友,又驚俾人傷害,覺得自己好正,好值得人愛,偏偏未搵到,但又唔想降低自己要求去適應世界,惟有死等,等個真係識得愛錫同欣賞佢嘅人。」

名畫家阿虫分析畫功:「佢畫嘅女人就係心目中嘅自己,對於着色,佢處理得幾好。」

放大圖片

臨牀心理學家李寶能

臨牀心理學家李寶能放大圖片

名畫家阿虫

名畫家阿虫放大圖片

08年,嘟嘟與呂方突然宣布分手,雖然期間有傳男方欲復合,但最終都未能成事。

08年,嘟嘟與呂方突然宣布分手,雖然期間有傳男方欲復合,但最終都未能成事。林建明

人稱「大姐明」的林建明,因為她向來有嗰句講嗰句,圈中不少知心友。早年不幸患上抑鬱症, 04年成立「心晴行動慈善基金」,幫助受情緒困擾的人士,但近年有傳其抑鬱症復發。

李寶能:「佢做事好識走位,唔會傷害別人同關係,但個心就有啲怨念,唔係咁開心,唔肯坦然表達出嚟,所以做人都幾辛苦。」

阿虫:「佢好想表現自己嘅開心,尤其嗰張《林媽媽與小白的愛》,側邊隻狗仔亦代表佢,充分表現一時開心一時抑鬱嘅情緒。」

放大圖片

《林媽媽與小白的愛》$29,000

《林媽媽與小白的愛》$29,000放大圖片

《美麗的姑娘》$28,000

《美麗的姑娘》$28,000「至八會」畫展資料

今次「至八會」成員首次舉行的畫展,所出售的親筆畫合共 52幅,並得到好友借出場地作為展覽會場,於 12月 13日起供志同道合人士觀賞,合眼緣的作品更可即場購買。

展期: 12月 13日起(暫定為期兩個月)

地點:尖沙嘴彩星中心 3樓展覽廳

時間: 11:00am至 8:00pm

付款方式:現金及信用卡 江欣燕出金朱慧珊最貴

五十二張畫中開價最貴的是朱慧珊的《四合院》(合共兩幅畫),開價三十八萬港元。最貴氣的則是江欣燕的《黃金女神》,事關她用泰國金箔逐張貼上去,單是買金箔已花了不少錢。「畫畫時失敗過好多次,貼上去甩出嚟,浪費咗好多錢,之後喺畫布上濕少少水至成功,原本我係想掛喺屋企做風水畫嘅!」江欣燕說。

江欣燕

江欣燕參加新秀大賽入行,最擅長扮鬼扮馬。與吳積遜結婚後,一直未有生小朋友,享受多姿多采生活, 06年更復出做《獎門人》主持和演處境劇。

李寶能:「佢好渴望自由自在同奔放,喺現實就被約束,但又驚一旦完全自由,自己又會出咗軌,所以又希望有人管得住自己,有小小連自己都唔知自己究竟想點咁。」為此江欣燕說:「我從來都冇同人講過自己呢種心態,但佢講得好啱!」

阿虫:「佢用金箔、指甲油同眉筆畫畫,係咁多幅畫中最特別。呢個畫家係好感性嘅人,佢畫時應該係突然有靈感,隨手拎起原料用得着就用,但出嚟效果唔錯。」

放大圖片

放大圖片

《黃金女神》開價未定

《黃金女神》開價未定朱慧珊

朱慧珊在亞視做過「一姐主持」,但相對事業她更重視感情,不過第一段婚姻不足一年便被傳因受騙而離婚收場,現在的她對於另一半及其婚姻生活更加低調。

李寶能:「佢嘅畫以工藝為主,呢個人自然就係個乖乖女,循規蹈矩,跟住社會大潮流行,唔想獨當一面,最好有人帶住佢行。呢種人如果係女人會係好老婆,入得廚房、出得廳堂嗰類。」

阿虫:「佢嘅畫係現代工藝畫,一般中國工藝畫不外花鳥蟲魚,但佢就加咗啲現代元素落去,配搭唔錯。」

放大圖片

放大圖片

《四合院》$380,000

《四合院》$380,000曾華倩

曾華倩是無綫 12期藝訓班出身,一開始便做主角,初出道做過兒童節目主持, 2002年更做 TVB年度兒童節大使。感情方面她道路崎嶇,入行初期與梁朝偉拍拖, 96年與林肇基結婚生子,但 6年後離婚收場,返無綫拍劇又與馬國明傳緋聞,惟此刻感情仍未有着落。

李寶能:「呢個人心境好年輕,佢仲好想永遠年輕,好似最純潔嘅小朋友,但現實佢已經係成年人,必須面對好多嘢,好似家庭同小朋友,所以喺畫入面表達渴望年輕同純潔嘅世界,呢種人最叻大事化小,化繁為簡。」

阿虫:「一睇佢嘅畫就有種好開心嘅感覺,好簡單同直接,佢想表達呢種感覺,其實都真係做得到。」

鍾慧冰

放大圖片

《謝謝你!》$18,000

《謝謝你!》$18,00079年港姐季軍鍾慧冰,拍過電影,做過電台,也開過公關公司,組織家庭後以為一心相夫教子,但雷曼一役令她損失慘重,幾乎一鋪清袋。

李寶能:「呢個人好有人緣,因為佢對身邊嘅人冇殺傷力,仲好熱心幫人,但好多時好心做壞事,仲俾人誤會,往往傷害埋自己。」為此鍾慧冰說:「講得好啱,中晒喎,我成日好心做壞事,做咗仲反而俾人怨 o架!」

阿虫:「睇到佢好用心機,例如一點點砌成一幅畫,好多嘢想表達,音樂性好強,睇畫好似聽到音樂。」

忽然1周 - 801 - 娛樂頂點 裸女畫透視內心 嘟嘟渴望有人錫

没有评论:

发表评论