2016年11月3日星期四

蘋果日報- 跑馬三人競選 - 左丁山

蘋果日報- 跑馬三人競選 - 左丁山

跑馬三人競選 - 左丁山

香港政壇係陰謀論盛行嘅地方,胡國興法官宣佈參選後,不少人紛紛打探胡官背後有否財團與政要撐腰。一啲朋友以為左丁山消息靈通,猛咁打電話嚟問,哇,鬼知咩,試吓信任胡官以赤子之心,不滿一男子嘅政策與行事作風,興起挽救香港和諧發展之志,毅然出山競選,得唔得呀?

朋友話左丁山係儍仔,以胡官嘅資歷經驗,一定唔會貿然行事,一定係有政治後台喎。儍仔就儍仔啦,胡官有冇人在背後,胡官是否肯為別人服務做一台戲,目前只有佢知道,將來公眾是否知悉內情,就要等佢老老實實寫回憶錄或者電腦資料外洩,外人誰也說不清楚,而「疑點利益歸於被告」,目前只好相信胡官係獨自行動,無政黨支持,無中央祝福,無西環暗示,無財團示意。

知道有後台就反而容易對付,冇就不知如何看待胡官呢隻冷馬,因佢無後台可燒可拆也,對手都唔知佢搞邊科。梁特近日網上言論、公開談話,其微言大義好清楚,就係針對曾俊華,暗示手下財政司不可輕舉妄動、出嚟挑戰波士,波士永遠是對的,知道冇!至於胡官,梁特未有理會噃。

曾俊華到呢個時候,一係宣佈辭職,宣佈競選特首,一係忠心於梁特,宣佈心無二用,正全力為新財政年度預算案做緊工夫。兩樣都唔講,一時話等「天機」,一時話:To run or not to run, that is the question。猶猶豫豫咁,非大將風格也。要做大事,就不能婆婆媽媽啦,唔通佢心存顧忌,驚中央唔高興?若然,梁特嘅強硬作風似乎更合習核心口味,番書仔冇得揮嘅。

葉劉又係可能等緊聖旨,未敢輕舉妄動,林鄭就據報導周圍吹淡風為自己降溫,似乎無心戀戰噃,未知是否以退為進,故意示人以弱。於是2017特首戰最似有三至四人角逐,即梁特、鬍鬚曾、葉劉與胡官,梁特有在位優勢,應該秤先啲,但今次未必有689票咁多。假如曾葉兩人臨門縮窒,剩番梁胡決戰,梁特可贏幾個馬位。不過中午吃飯之時,分析R對左丁山講:「如果曾退出,葉劉一定會參選,或者叫埋林鄭參選,中央要買保險㗎。既然有胡官衝出嚟玩,不能讓佢單挑梁特,否則梁特在競選期間突然腳痛或心痛,唔通讓胡官自動當選咩,擺多個葉劉陪跑,中央就有第三者保險!」分析R係有道理噃,睇嚟2017特首競選,最少有三隻馬入閘。

上一則: 到底他是誰 - 陶傑

下一則: 管好你的情人孩子和電腦(下) - 曾志豪



I

没有评论:

发表评论