2017年2月4日星期六

蘋果日報- 【蘋果交成績】Apple Watch破紀錄銷情 到底賣幾多?

蘋果日報- 【蘋果交成績】Apple Watch破紀錄銷情 到底賣幾多?

【蘋果交成績】Apple Watch破紀錄銷情 到底賣幾多?

Apple日前公佈2017年度第1季業績,iPhone在剛過去的一季銷售數字超乎理想,售出總數達7,830萬部,而Mac機亦略較往年進步至530萬部,iPad就有下調傾向,只售出1,310萬部。但是Apple Watch表現如何呢?Tim Cook就只以「破紀錄」成績形容Apple Watch銷情,但無實則數字。


據Strategy Analystics調查數字所得,Apple Watch在2016年第4季度獲得63%市場佔有率。

既然官方無數字,不如聽聽市場調查公司所做的報告。Apple Insider引述Strategy Analytics調查數字,指出Apple Watch在2016年第4季共賣出520萬隻。雖然520萬相比7,830萬相差一大截,但Apple Watch已佔同季度共賣出820萬隻智能手錶的63%。但520萬隻Apple Watch又算唔算「破紀錄」?其實都算,Strategy Analytics指2015年同季度共賣出510萬隻Apple Watch,520萬隻當然是破紀錄,但破得唔多。排名第二的智能手錶品牌是Samsung,但市場佔有率只有10%。

資料來源:Apple Insider

文:布偉倫

2017果籽繼續認真知味。識買惜用。行以求知。好事多為。重修舊好。

緊貼果籽報道,即like:http://fb.me/AS.AppleDaily

上一則: 【新機速報】Nintendo Switch年費$207?平過PS同Xbox Live

下一則: 【facebook好友日】朋友合照識跳舞 你受唔受落?



I

没有评论:

发表评论