2018年3月26日星期一

可恥嬸與四千蚊 - 陳也

可恥嬸與四千蚊 - 陳也

可恥嬸與四千蚊 - 陳也

內地「白眼姐」爆紅,香港「可恥嬸」搶眼球。「燒雞本法可恥」!「捐三萬蚊可恥」!「派四千元可恥」!總之,可恥的是別人,可恥嬸雙眼翻白嘴角朝天,無恥可可!內地阿姐,終極敗給可恥嬸。
燒雞本法,講明老翻,成張A3紙咁嘅道具,認真你就「可癡」!捐三萬蚊後hastag大和解的舉措,幾cheap吓,cheap show極其量就是濫,無乜恥可言。可恥嬸做過官,個人身家厚,雞碎三萬蚊,有捐過給哪些政團呢?聽口氣,從來無捐過喎,三萬蚊就能擺「大和解」上枱,做A1頭條,最恨就係咁,人家做咗,「紅」咗,可恥嬸酸到胃痛,唔嬲就假。但三萬蚊如果派俾市民,逼茅波再跪低,成功爭取到,由四千變三萬,嘩,可恥嬸即時平反,要多少票有多少票,要多高民望就有多高民望。可恥才會贏,stupid!
政府指全港280萬人合資格領四千元。講過結束一黨專政、燒雞本法、有福袋攞才肯投票的選民、民主自決派都有份?眾志的年輕成員,拎咗最終會被政府DQ追數嗎?



...................

没有评论:

发表评论