2013年12月11日星期三

蘋果日報- 條條大路通姆西 - 曾志豪



條條大路通姆西 - 曾志豪

好嘢好嘢!香港終於有自己的手信,唔駛硬食老婆餅,又唔駛夾硬逼自己讀唔擅長的「草泥馬」。字正腔圓,香港本土,自治運動供奉首選,「路姆西」之鹹濕色狼嗒外婆!

呢隻讀出嚟完全係粵語鏗鏘粗口的「路姆西」狼公仔,一丟成名,全城熱捧,斷市補貨,要等出年。可見香港這個城市實在有太多人想丟路姆西,我地搵嚟「講大咗」民意調查研究中心,粗略估計有689萬人想丟呢隻路姆西。我地亦都問米訪問咗「狼嗒外婆小紅帽」的作者,佢表示,呢隻狼同狼英形神俱似,如有雷同,並非巧合。

先嚟「小紅帽」已經無得輸,舉頭三尺、紅色上頭,不過人地小紅帽戴得光明正大,呢隻狼就收收埋埋。


大灰狼食咗外婆死口唔認扮好人想呃小紅帽,基本上個對白就係咁:「我無講過我無食到你外婆。至於點解你外婆會喺我個肚裏面,呢個係有一籃子嘅原因,基於保密原則,我唔可以透露。」


至於個外婆,其實係有名㗎,佢叫「林鄭外婆」,近得路姆西太耐,硬食污糟嘢,遲早被隻狼嗒埋落肚。


呢排政改諮詢,「林鄭外婆」親力親為,仲要俾「沃文」用把口掟汽油彈,「林鄭外婆」的民望,就嚟俾隻狼嗒晒落肚;唔係同化,而係被隻狼消化。


《牛津道字典》,Oxford Road Dictionary,最新收錄:「買唔到路姆西,天無絕人之路,所謂條條大路通姆西。」


《康熙來了字典》亦有收錄:「世上本無路,丟姆西的人多了,路便出來了。」路姆西,諧音也,政改條路無西選也!


「路姆西」者,「路見不平、拇指向下、西環收嘢!」



发自我的 iPad

没有评论:

发表评论