2013年12月11日星期三

蘋果日報- 粗口只是輔助 - 曾志豪



粗口只是輔助 - 曾志豪

究竟香港呢個城市,對粗口嘅態度係點樣?

林老師事件,幾多人殺聲震天,喊打喊殺,激動到要出嚟集會聲討,唔少家長都話粗口教壞細路天亡香港下刪三百字。

按此觀察,香港理應是潔癖都市、道德高尚之地;但同一個城市,卻又掀起無可抵擋的,路姆西熱潮。

此潮物狼公仔爆紅,最大原因便是粗口諧音;買的人就算唔關心政治,但知道這是一個粗口諧音公仔,已經足夠興奮。你試吓呢隻狼公仔個名變成係「路路暢通」、「路不拾遺」、「路邊野花不要採」,即使個狼相再造型神似,也不會掀起這種七級半地震的狂潮。

粗口,就是這隻狼公仔的靈魂。

這我便想不明白了,這個城市一忽兒為了粗口諧音欣喜若狂,一忽兒又為了粗口嚴詞責罵。粗口公仔賣到斷市,我不知道有幾多顧客當日同時有份指責粗口老師?我地其實係接受粗口,還是有粗口潔癖?

Tree根也成為粗口諧音風波人物,我未見過有政治人物要特意發聲明澄清自己訪問無講粗口,Come on,蛇齋聯嘅山西布政司馬大狀,一句F××king Chinese講完都無發表聲明解釋啦,Tree根何必介懷?

但同時,我也要勸網民,何必把Tree根的粗口諧音放到咁大嚟玩呢?成件事得一個point,想造佢講粗口然後恥笑佢;我當然不會介意你恥笑應該恥笑的人,但如果你今天恥笑佢講粗口,那麼昔日人家攻擊林老師的粗口,豈非也是合情合理?你覺得講粗口好大件事,那麼人家便同樣把粗口當成攻擊的借口,其實兩敗俱傷。

粗口真係no big deal(deal字唔係粗口,利申先),只有粗口名字而無狼相嘅公仔,你也不會買。有些人站出來,本身已經是一個粗口啊!

发自我的 iPad

没有评论:

发表评论