2017年6月9日星期五

【紅星助陣】Apple真人Show《Planet of the Apps》有得睇 | 2017-06-09 | | 蘋果日報

【紅星助陣】Apple真人Show《Planet of the Apps》有得睇 | 2017-06-09 | | 蘋果日報

【紅星助陣】Apple真人Show《Planet of the Apps》有得睇

Technology 


真人Show《Planet of the Apps》Season 1第一集已經上架,可以在Apple Music睇得到。

影片: http://bit.ly/2sDIPbd

去年Apple已宣佈開拍自己製作的真人Show節目《Planet of the Apps》,形式同美國真人Show電視節目好相似,但參加者並唔係靠唱歌或天才表演,而係由應用程式開發團隊親身上陣,靠口才同創意取悅及說服評審團,節目勝出者有機會贏得巨額創業投資開發應用程式。當然這類真人Show節目好睇評審團的功力,《Planet of the Apps》除了由Zane Lowe主持外,亦請來多位紅星做評審團,如影星Jessica Alba、Gwyneth Patrow、Hip Hop紅星Will.i.am同企業家Gary Vaynerchuk,剩係睇評審團表演就已好有吸引力。Apple亦特別揀選在今個星期WWDC期間,在Apple Music首播《Planet of the Apps》第一季的第一集,現時已可收睇到第一集;以後就每逢美國時間星期二就播放新一集,第一季會共設有9集。不過相信到現時唔係太多人知Apple Music會有真人Show睇,所以Apple都特別將真人Show第一集放上iTunes及planetoftheapps.com網站免費畀人睇。

資料來源:Apple

記者:布偉倫

2017果籽繼續認真知味。識買惜用。行以求知。好事多為。重修舊好。
緊貼果籽報道,即like: http://fb.me/AS.AppleDaily



I

没有评论:

发表评论