2017年9月29日星期五

【iPhone X解謎】Face ID詳細運作曝光 自動認人更新你個樣 | 2017-09-29 | | 蘋果日報

【iPhone X解謎】Face ID詳細運作曝光 自動認人更新你個樣 | 2017-09-29 | | 蘋果日報

【iPhone X解謎】Face ID詳細運作曝光 自動認人更新你個樣

Technology 

iPhone X發佈,由外形到多項新功能都被受注目,不過當中最多人討論的就必定是有關Face ID的種種操作及安全性問題。或者Apple都意識到大家都Face ID這新技術的疑惑,早前就特意再辦了一個小型記者簡介會,進一步拆解Face ID種種細節。


iPhone X發佈,由外形到多項新功能都被受注目,不過當中最多人討論的就必定是有關Face ID的種種操作及安全性問題。

Face ID靠認樣解鎖,雖然發佈會上已輕輕解釋過,唔會因為你留咗鬍鬚,又或者戴上眼鏡而認唔到你,但詳細又是如何操作呢?其實Face ID是靠TrueDepth相機投影超過30,000個隱形點,來分析人面。同時因為用的是紅外線技術,所以即使全黑環境,又或是戴上眼鏡,甚至太陽眼鏡都唔會影響到Face ID運作。官方亦強調,就算戴帽、圍巾、隱形眼鏡等都唔會有影響,不過戴口罩遮咗鼻同嘴就唔work喇。


Face ID是靠TrueDepth相機投影超過30,000個隱形點,來分析人面。同時因為用的是紅外線技術,所以即使全黑環境,又或是戴上眼鏡,甚至太陽眼鏡都唔會影響到Face ID運作。


當Face ID探測到你的臉容有較大改變時,便會自動要你輸入密碼才能解鎖,如密碼正確成功解鎖,Face ID就會自動記錄和更新臉容。

至於留鬚又或者其他比較大的臉容特徵改變,Face ID亦當然有方法應付。當Face ID探測到你的臉容有較大改變時,便會自動要你輸入密碼才能解鎖,如密碼正確成功解鎖,Face ID就會自動記錄和更新臉容。或者你又會問,如有其他人用密碼解鎖,會唔會自動記錄咗其他人個樣?答案當然係「唔會」喇,Face ID這自動更新臉容程序緊密,只會在探測到原本Face ID主人同樣但又有較大的臉容特徵改變時,才會啟用,如果探測到完全係另一個人就唔會啟用,所以大可放心。

記者:韓繼聰

2017果籽繼續認真知味。識買惜用。行以求知。好事多為。重修舊好。
緊貼果籽報道,即like: http://fb.me/AS.AppleDaily



Z88

没有评论:

发表评论