2012年3月1日星期四

蘋果日報 - 20120228 - 十萬元戶大增

 

十萬元戶大增

2012年02月28日

爽報股神何車每日推薦一股,每早都起碼升一輪,散戶真係服咗佢,但何車最鍾意之事,並非講股寫股,而係研究對聯,最近左丁山寫余伯樂對聯,何車睇完又睇,話係近年「 GG細語」最有趣味嘅兩篇,死啦,其他稿件原來不入他的法眼?
此日何車引述鳳凰 衞視節目出上聯:「天鳳凰,地鳳凰,天地鳳凰聚鳳凰」,下聯對死人,至今搵唔到!天鳳凰指天上之鳳凰 衞視,地鳳凰指湖南省鳳凰城,此地有藝術鳳凰黃永玉,黃永玉在鳳凰城可以收睇鳳凰 衞視,故有「天鳳凰,地鳳凰,天地鳳凰聚鳳凰」之上聯。各方君子雅士如有下聯,請告知左丁山與何車。另外,「古堡好敦倫,敦倫總是倫敦好」之聯,有不少讀者來郵應對,皆有牽強之處,一位老新亞校友植漢民來郵三次,最後修正之下聯為「新居求典雅,典雅何須雅典求」,未知余伯樂認為如何?今天之雅典城不時發生騷亂反政府示威,典雅何須雅典求,幾適合目前形勢。
講番昨日之香港家庭收入變化,由 2001至 2011年,香港富人家庭大增,除咗最低收入一批(少於四千元)家庭嘅數目有所增加之外,整個家庭收入趨勢十分好。十年間,香港增加 315,384戶,增至 2011年之 2,368,796戶,每戶平均 2.9人。三十一萬五千新增家庭嘅收入分佈如何?月入超過三萬元嘅高收入家庭增加咗 228,796戶,佔新增家庭之 72.5%,月入少於一萬元之新增家庭有 70413戶,佔 22.3%,中間收入(一萬至三萬)新增家庭有 16175戶,佔 5.1%,從分佈嚟睇,香港住戶收入向上移,值得恭喜,而增幅最大嘅,竟然係月入超過十萬元嘅富戶,由 2001年之 66851戶升至 111,428戶,增幅達 66.7%,呢個情況可以解釋得到,點解香港樓價雖高,仍然有承接力,亦可以話俾林鄭月娥局長聽,香港人收入向上移,換一層較大面積嘅私樓有好大需求,甚麼限呎限量住宅單位,根本與市場期望不符,與人口普查嘅收入分佈趨勢不符。在 2001年,收入低於二萬元嘅家庭佔 52.3%,在 2011年,收入高於二萬元嘅家庭佔 52.5%,希望呢個趨勢持續下去!

蘋果日報 - 20120228 - 十萬元戶大增

没有评论:

发表评论