2016年9月25日星期日

蘋果日報- 拒絕新客 - 左丁山

蘋果日報- 拒絕新客 - 左丁山

拒絕新客 - 左丁山

師兄H食興大發,來電話要到上海總會食火朣翅,叫左丁山訂位。左丁山回應:「師兄,兩個人食飯,點食火朣翅呀,叫半份都要六條大漢先至飲得晒。」師兄H二話不說,打一輪電話就搵到中小企老闆A、會計師L等,叫埋小G,夾夠六個人到上海總會,由左丁山發辦。

咁就易事啦,預訂半份火朣翅,半份清蒸河鰻,臨時叫多兩客生煎包,素菜包、瀾湖白肉、醉雞、烤夫、高力豆沙,兩個貴價菜式配一啲比較便宜嘅,食到飽一飽又唔會令師兄H好肉痛。

大家果然食得盡興,會計師盛讚河鰻夠大夠鮮甜夠滑,要加兩碗白飯俾六個人分,用來撈汁也。既然食得痛快,話題自也就無拘無束,中小企老闆A呢個時候就吐苦水,話銀行收得好緊,開新戶口非常困難,借貸亦不易,佢開闢新市場,搵到一帶一路國家客仔來港開設分公司,互相合作,客仔只識兩間銀行名,一間叫做匯豐,一間叫做渣打,但兩間銀行都唔肯收中亞細亞新客,拒絕開新戶口。老闆A後來向同行查詢,發覺此問題十分普遍,於是搵齊中小企代表,由商會出面邀請金管局高層食晚飯摸底兼申冤,請大人了解民間疾苦,金管局高層話一向鼓勵銀行不可一刀切,要方便中小企諸如此類,答得非常漂亮。

會計師L聞說,冷笑一聲,指銀行對伊朗及緬甸客特別緊張,佢間會計師樓碰過幾次釘之後,已經停止為外來新客提供服務,以免浪費時間精力,佢話:「一帶一路喎,甩帶甩路就真,金管局反洗黑錢之指引一日不放寬修正,一日銀行都會捻死一帶一路新客戶。」反洗黑錢,聞之色變!金管局正在要辦反洗黑錢訓練課程,銀行焉敢怠慢。師兄H最近不大滿意某銀行服務,搬戶口去恒生,點知遇到一位中大師弟問佢如何發達,問到佢口啞啞,填表填到失暈,嬲起上嚟,鬧師弟麻煩過甚,師弟話:「大師兄我知得你好清楚,但金管局所有指示必須fulfill填報不漏,否則我職位難保,鎖你,鎖你。」左丁山問師兄H駛唔駛搵陸庭龍,佢話唔駛咯,卒之開咗戶口,依家想知道如何投資筆退休金,令佢保本之餘又有每年五六厘收益回報箒。咁困難之事,左丁山不能回應,如有需要,最多替佢搵陸庭龍同佢食餐飯親自教路。一路食一路傾,搞到近下午3時先至埋單落樓,返到公司打個電話俾賓架Y,問佢有冇收到金管局關於開戶口新指示。賓架Y哼一聲,話新指示形同廢紙,佢地一於從嚴辦理,嚴守反洗黑錢守則,以免一旦出事,就俾金管局抽秤也。

上一則: 預言成真 - 陶傑

下一則: 「硬」咽之星 - 林夕



I

没有评论:

发表评论