2017年2月10日星期五

蘋果日報- 兩位張同志嬲嬲 - 陳也

蘋果日報- 兩位張同志嬲嬲 - 陳也

兩位張同志嬲嬲 - 陳也

二撇雞兵行險着,先發制人,預計民望必然急跌N點,還是在政綱開出期票,2020年內,必然雙推,23條和831同步出爐。

咦,演到戲肉,雙拳出擊,武學至尊,點解依然不得張官愛憐,硬是點鄭36唯一的燈,對二撇雞的忠誠不屑一顧呢?原因是:

一,鬍鬚曾食過夜粥,唔係巴士阿叔。張官有自知之明,肯聽佢個政治局詐騙集團老點的,只有唔知邊度有廁紙賣的離地師奶。

二,俊華不是建華或德華,係舊金山華僑,張官精讀中史,警惕阿華隨時會拉攏外國勢力,五胡亂華。(今次還跑出個胡官,不是巧合吧!)蛾嬸衣着髮型酷似朴槿惠,內心深處,受詩姑珠姐范婦之流的閨密集團長期洗腦,與狼同行四年,中毒甚深,見佢入場甩鞋,肯定唔驚佢起飛腳。

三,張官與西環張大師私交甚篤,二人同心,眼見二撇雞跟習大帝親密握手,恨得牙癢癢!這個權力私竇神壇,只有兩位張同志可以公開hehe,知道冇!

上一則: 頭皮發麻 - 李純恩

下一則: 唔該借歪 - 邁克



I

没有评论:

发表评论