2017年2月11日星期六

蘋果日報- 林鄭稱選舉自己run   拒向中聯辦say no

蘋果日報- 林鄭稱選舉自己run   拒向中聯辦say no

林鄭稱選舉自己run   拒向中聯辦say no


■林鄭接受民主黨前主席劉慧卿訪問,自稱奮不顧身維護公務員。李家皓攝

【特首戰開打】

【本報訊】民望再被對手曾俊華拋離的特首參選人林鄭月娥,否認獲中聯辦和北京力挺,強調「呢場選舉係我自己run(競選)」,然而她亦拒絕公開呼籲中聯辦不要干預選舉,「我同中聯辦點解要say no?」,她指選舉對她有點不公道,有很多標籤加在她身上,同時大打公務員牌,稱為公務員「擋箭」是「一種承擔」。

記者:呂浩然

林鄭昨日到民主黨總部,接受民主黨前主席劉慧卿的網台節目訪問。林鄭月娥先談到與公務員的關係,指自己只不過「好想做嘢」,但做事手法或會令身邊一些公務員「不舒服(uncomfortable)」,故作為上司時,「我做嘢嘅速度、深度會令同我一齊做嘢嘅人有少少壓力」。

大打公務員牌但她亦標榜願意為公務員「擋箭」,「你喺一個機構、一個單位做主管,都要有呢一種承擔」,提到出任社署署長期間,有社工被批導致家暴發生,她挺身維護社工;當發展局局長期間,她親身走到前線處理皇后碼頭爭議;成為政務司司長後要維護更大的公務員隊伍,她更稱「有啲奮不顧身」。

劉慧卿即追問林鄭月娥會否維護對手曾俊華不答議員問題的做法?林鄭重申在曾俊華拒答後才知悉事件,她表示自己確曾去信立法會表達當局「我(政府)如果喺立法會同你(被司法覆核的議員)有交往、互動,唔係等如我承認你個法律身份」的立場,但「法律意見係法律意見」,相信同事應有「政治判斷」,「一個司長,咁簡單嘅嘢去問另一個司長,可能都唔係好適合嘅」。

席間提及被指獲中聯辦以及全國人大委員長張德江力挺,林鄭月娥堅稱「呢場選舉係我自己run」,又再度暗諷曾俊華表示:「我亦都冇話蹺埋手,或者淨係靠社交媒體」,林鄭月娥埋怨特首選舉至今並不是完全公道,因為她被外界標籤為「CY2.0」、獲中央欽點及福利主義者等。

劉慧卿反問林鄭月娥何不斷言不希望中央干預選舉,林鄭立即反駁「得!但個個都要講,唔能夠針對一個機構講,因為𠵱家好多人發緊功」。

林鄭月娥回應傳媒提問時再被問到是否不會向中聯辦說不時明言:「我同中聯辦點解要say no?」,續指若呼籲「邊個邊個唔好干預、邊個唔好講,咁其實好多對象喎」,因為選舉當中幕前、幕後都有支持者想方法影響選委,再次強調是靠自己參選。

上一則: 【動畫】跑步leggings未必個個啱 跑步裝備要識揀

下一則: 曾俊華獲蔡堅提名   眾籌收逾450萬



I

没有评论:

发表评论