2017年7月11日星期二

退休快活人 - 左丁山 | 2017-07-11 | | 蘋果日報

退休快活人 - 左丁山 | 2017-07-11 | | 蘋果日報

退休快活人 - 左丁山

老友記曾智華自香港電台退休近三年,過完冷河,完全回復自由身之後,就一味搞嘢,唔係話佢寫稿賺外快呀,而係佢經常利用本身所長(為食),化食飯為善事,辦慈善飲食宴,哈,又俾佢搞得掂,搵到不少慈善捐款喎。退休前主持「晨光第一線」,為聽眾搞笑,退休後為食得起之善長仁翁帶來美酒佳餚,正是一生至今為止(佢起碼長命百歲)為人們帶來歡笑。
曾智華有英文名叫做Luke Tsang,老友索性叫佢做阿碌,符碌個碌,碌葛個碌!以前有間私立英文中學叫做St Luke(聖路奇),Luke之比較正式譯名係路加,聖經有「路加福音」Gospel of Luke,阿碌嘅中學母校係聖約瑟,英文名係讀書時改嘅。路加福音係記載耶穌生平最詳細嘅書,但我地阿碌似乎唔係虔誠教徒,佢最信嘅教條就係食食食!
臨近書展,阿碌出版咗一本書,叫做「快樂退休」,寫佢如何進入退休及享受退休生活,幾個禮拜前送咗一本俾左丁山,叫左丁山唔好掛住搵銀,應花多啲時間去旅行,飲食和做善事回饋社會。左丁山對佢講:「自己呢生人透過馬場搵馬會做中間人,已經捐咗不少善款嘅啦,好對得住天地良心,如果有你咁多空間時間,一定跟你周圍去。」
「快樂退休」共有六章:(一)加入快樂退休族,堅守十五條樂活守則;(二)身心健康下半場,如何維持健康面對突發突如其來之「老來病」,阿碌曾患抑鬱症、驚恐症、血壓高、眼中風等等,一一克服,有寶貴經驗可與人分享;(三)享受財富豐足的生活(如何搵到退休老本);(四)跟老友老伴遊離香港,多去旅行;(五)重拾夢想,做一啲可以服務社會之事;(六)準備好說再見,準備後事,不用悲傷。
左丁山與阿碌相識三十年,近二十五年幾乎每月共吃晚飯一次,近年佢周圍飛,見面少咗,但對佢之樂觀生活態度,知之甚詳,好似佢當年患上抑鬱症,坦誠面對,講晒俾老友知,去威爾斯醫院搵李誠教授求醫,直至醫好,毫不隱瞞,癒後就周圍演講,教人勇敢面對呢一個精神情緒病,不少人得佢鼓勵,照辦,亦好番,多謝佢都嚟唔切!退休對好多男人嚟講,係一件好難面對之事,好怕人退茶涼,冇人睬佢,漸漸變成寡言寡歡易發脾氣,阿碌係真人示範樣辦,退休前就安排好老本,老伴,老友,有此三老,退休生活自然快樂不會沉悶。每一位已經退休或今年準備退休之人不分男女,不妨去書局搵本「快樂退休」讀吓,一定覺得退休後人生充滿快樂!



I

没有评论:

发表评论