2017年7月11日星期二

【Call我吖!】KFC玩過界 夥拍華為出手機 | 2017-07-11 | | 蘋果日報

【Call我吖!】KFC玩過界 夥拍華為出手機 | 2017-07-11 | | 蘋果日報

【Call我吖!】KFC玩過界 夥拍華為出手機

Technology 


華為暢享7肯德基中國30年紀念版手機將於7月13日開售,售價待定。

「218五個0,Call我吖!」唔好以為賣廣告,其實是想講畀大家知以為叫KFC外賣係可以用上真KFC手機去叫!日前KFC跟華為手機各自在微博上放風明示搞合作,明眼人都估到會推出聯乘手機,結果不出兩日,這部紅噹噹的華為 X KFC手機就正式登場,並將會在7月13日以限量5,000部方式開賣。手機真身是華為新公佈的入門機種「暢享7」,規格非常一般,如只用上Snapdragon 425處理器、5吋1,280x720解像度屏幕、2GB RAM+16GB儲存或3GB RAM+32GB儲存,以及Android 7.0,定價最低只是899人民幣(約$1,033)。


華為跟KFC聯乘令唔少人意想不到。

但點解華為要同KFC聯乘呢?原來KFC早在1987年開始進駐中國,趁今年30周年紀念出部紀念版手機都應該有話題性,不過這部機背用上全紅色的「暢享7」紀念版手機,在設計就比較簡單,只是在機背上印上KFC創辦人「桑德斯上校」頭像及加上「你好1987」字樣,以及加入KFC主題Wallpaper(靚唔靚見仁見智)同預載只對應中國用家的「肯德基超級App」,唔知KFC粉絲又會唔會收貨呢?

資料來源:華為

記者:布偉倫

2017果籽繼續認真知味。識買惜用。行以求知。好事多為。重修舊好。
緊貼果籽報道,即like: http://fb.me/AS.AppleDaily



I

没有评论:

发表评论