2017年7月27日星期四

【換新味】美國唔再出Coke Zero 香港仲有冇得飲? | 2017-07-28 | | 蘋果日報

【換新味】美國唔再出Coke Zero 香港仲有冇得飲? | 2017-07-28 | | 蘋果日報

【換新味】美國唔再出Coke Zero 香港仲有冇得飲?

平時飲開Coke Zero的朋友可能遲點可能要轉轉新口味了。近日可口可樂就宣佈美國將會在8月停產Coke Zero,轉而推出新包裝、新設計、新口味的可樂Coke Zero Sugar,同樣是主打無糖,不過味道會更接近原味可樂。不過新味同原味太似,喝下去心中難免都有罪惡感?

今次宣佈停產Coke Zero,不少可樂迷都表示睇唔透。根據美國2016年的銷量計算,Coke Zero年增長達3.5%,反而另一款半糖可樂Diet Coke就負增長1.9%。Coke Zero自2005年推出市場以來,漸漸成為受歡迎的可樂口味,不少追求健康的人都會揀飲無糖可樂,亦滿足很多口裏說減肥的人。雖然美國就快停產,但香港方面暫時未收到消息,仍然會繼續生產Coke Zero。還未斷市,大家都不用心急搶可樂。

記者:黎婉婷

2017果籽繼續認真知味。識買惜用。行以求知。好事多為。重修舊好。
緊貼果籽報道,即like: http://fb.me/AS.AppleDaily



Z88

没有评论:

发表评论