2012年6月28日星期四

蘋機會: SONY桌機玩裸眼 貞子 Free啲 - 20120621 - 蘋果日報

 

蘋機會: SONY桌機玩裸眼 貞子 Free啲

9,900

Initial Image

裸眼3D越嚟越普及,手機、相機、55"大電視紛紛支援,最近連 Desktop都趕潮流, SONY部24"一體式電腦,不單免除戴立體眼鏡嘅煩惱,佢仲叻到打側睇都有3D,毋須左就右就,就算貞子爬出嚟,任何角度都有良好嚇人效果,睇同扮嗰個都「 Free啲」!
記者:許福合
攝影:楊錦文
Model: Pinky@PureModels

■屏幕角度可傾斜30度使用。

打側一樣得

簡單就是美,見到這部 VAIO L,就可理解這句話的意思,機身連電腦主機一體化,銀身腳架,24吋的屏幕,相比同尺寸的 LCD TV,論體形相差不大,再加上無線鍵盤及滑鼠,電腦就係咁簡單。
這部 i7桌面電腦,除了規格相當高階外,內置 Blu-ray碟機還支援3D效果!由於採用裸眼3D屏幕,毋須佩戴3D眼鏡已可感受到立體畫面,而且屏幕質素相當不俗,即使走到電腦兩側,仍看到真實的3D效果。原來 VAIO L利用視像鏡頭追蹤用家臉部,繼而調整3D效果,毋須坐定定,又唔使長期戴住3D眼鏡,實在玩得更舒服瀟灑!雖跟戴眼鏡睇既3D電視比,層次稍有不及,但跟筆者過往看過的裸視屏幕比較, VAIO L的殘影是最少的,光度亦最足夠。試看《變形金剛》這類動作片,都無頭暈轉向的感覺。

■可視角度夠大,側看仍有不俗3D效果。
■手指接近屏幕時,按鍵會自動亮起來。
■食碟式藍光碟機,感覺更 Hi-Tech。

Touch芒畫公仔

VAIO L個裸眼3D屏幕,仲有好多過癮玩法,除咗利用軟件《 PlayMemories Home》,可重溫3D相機、手機、 DV拍出嚟嘅立體影像外,還內置 NVIDIA GeForce GT640M顯示卡,視像記憶體高達2GB,用來打機當然可開到最高畫質,而 PS3的玩家亦可透過 HDMI連接,玩 PS3的3D遊戲。除裸眼3D外,原來屏幕還是輕觸式,可直接在屏幕上操作 Windows,還附送《 Family Paint3D》,讓用家在屏幕上「畫公仔」,再存成3D圖畫,可收藏或上載至 YouTube與朋友分享,小朋友一定玩得好開心。

■24"超大輕觸芒,可以當埋畫板畫公仔,好過癮。
■附送軟件好易上手,新仔都識剪輯3D短片。
■鏡頭識追蹤臉部調整3D效果。

三招玩盡3D芒

《變形金剛》
■保持光亮度,而且不太有殘影,不會睇到頭暈。

《 Devil May Cry4》
■角色站在畫面前,有如浮出屏幕外咁逼真。

《 Family Paint3D》
■背景與公仔分兩層顯示,利用輕觸芒便可畫出3D圖。

$15,980

SONY VAIO L

處理器: Intel i72.3GHz
屏幕:24吋(裸眼3D、輕觸式)
顯示卡: NVIDIA GeForce GT640M
記憶體:8GB
硬碟:2TB
查詢: SONY(23452966)

蘋機會: SONY桌機玩裸眼 貞子 Free啲 - 20120621 - 蘋果日報

没有评论:

发表评论