2016年11月19日星期六

蘋果日報- 時事太沉重 - 左丁山

蘋果日報- 時事太沉重 - 左丁山

時事太沉重 - 左丁山


馬匹「一片光明」狀態大勇

退休高人突然來電搵左丁山飲下午茶,本想唔去,但對方曾長期資助,幫助中大不遺餘力,一定要俾面啫。老人家非常準時,還有半小時先至到約會時間,佢已經打電話嚟:「喂,Harvey Nichols 四樓裝修暫停營業,我已經去咗歷山大厦Cova。」Harvey Nichols 四樓係飲茶傾偈好地方,下午人少清靜,夥計服務好,傾密偈最啱,唔易俾人撞到,Cova就位於通道旁,人來人往,俾人影咗相都唔知。不過高人話冇有怕,佢都唔怕咯,左丁山有乜資格說不!

高人久享清福,剛在鄉村俱樂部食完輕便午飯,一開口就問左丁山對時事點睇,有乜辦法可以幫吓香港年輕人,為香港減困。嘩,咁大條題目,點講呀,唯有亂噏一輪,結論係梁振英上台後,整整兩代香港人,三十歲或以下嘅,大部分都變成反梁份子,又因反梁而遷怒於欽點佢嘅北京,變成反共,釀成本土自決思潮。一間著名九龍男校舉行開放日,學生竟然掛出直幡:「港族自決」,當然迅速俾學校拆除。中學啫噃,學生家長多數非富即貴,屬香港成功得益階層,學生竟然有此舉動,在其他無產階級中學,可能「自決」思潮更盛,而呢種思潮係梁振英上台後迅速傳開晒嘅。《環球時報》評論梁游,話要追尋深層原因,唔通有人又要賴美帝煽動咩?

高人慨嘆:「年青學生由出世嗰日起就無法改變命運,生出來就係中國種、中國人,生在香港呢塊中國土地,呢樣嘢無可改變,點解要花精神同呢個現實爭拗呢?我已經80歲,一生在香港得益甚多,現在見到香港分裂,老少分裂,心有戚戚然,想幫吓香港,幫吓香港下一代,希望香港繼續穩步向前。我有個構思,就係咁咁咁……你認為點呢?」老人家愛港心切,都無憂無慮咯,仲要找麻煩上身搞研究,寫報告,向最高領導陳情?左丁山年青時有個花名,俾老闆叫做Dr. No,鍾意駁嘴駁舌吖嘛,年紀大了亦生性不改,勸告高人無謂攞苦嚟辛,咁多年來,不少甚麼民間研究報告,寫出來之後,呈交政府,幾時見過有反應呀,咪全部係石沉大海,不見天日囉!討論一小時,老人家以往又係不服權威,有碗話碗嘅,卒之長嘆一聲:「罷了。」係囉,社會政治大事,留番俾政客去搞啦,我地去吓馬場,反為耳根清靜,講到馬就大家精神,佢話啱啱介紹咗一位內地大富豪搵新進練馬師買馬,希望冇介紹錯,左丁山就話「一片光明」復出,跑千二米,狀態甚佳,大勁敵係「紅衣醒神」,未必讓磅讓得起也。

上一則: 心力與運勢 - 陶傑

下一則: 中史讀甚麼 - 曾志豪



I

没有评论:

发表评论