2017年3月23日星期四

【超人答問會】
超人記招五大笑位 金句連連引你笑 | 2017-03-23 | | 蘋果日報

【超人答問會】<br/>超人記招五大笑位 金句連連引你笑 | 2017-03-23 | | 蘋果日報

【超人答問會】 超人記招五大笑位 金句連連引你笑

3月22日,長和舉行業績會,超人竟然唔講業績,大談政治,更有一連串金句,副主席李澤鉅及聯席董事總經理霍建寧,雖然同列坐上,但幾乎全程陪坐,由主席李嘉誠擔大旗,事不宜遲,我們選出誠哥5大金句跟你們一齊重溫。

第五位
記者:即係公司接棒你覺得完全無問題?
誠哥:完全無問題,已經一早準備,如果一個人出年90歲,連呢啲都無準備就係蠢人。

第四位
記者:但係Richard及Victor都支持林鄭
誠哥:喂,如果你到50歲嘅時候會唔會聽你爸爸講野?

第三位
誠哥:其實我同大家一樣都唔知道,結果會點樣發生,我哋嘅神話有一句,女媧補天,或者好多事都係人為。

第二位
誠哥:如果有男媧補天呢,我就答你男媧補天啦,個神話係女媧補天嗎。

第一位
記者:其實你諗到邊樣嘢令你感觸,頭先你係咪喊咗?
誠哥:無喊,你講笑,我有少少傷風,有少少感冒,因咩事喊呀。



Z88

没有评论:

发表评论