2017年8月1日星期二

早沽騰訊 少賺40億 | 2017-08-01 | | 蘋果日報

早沽騰訊 少賺40億 | 2017-08-01 | | 蘋果日報

早沽騰訊 少賺40億

【本報訊】「股王」騰訊(700)13年來叫不少投資者大跌眼鏡,股價屢創新高,上周更升破300元大關,連縱橫股壇多年的楊俊偉亦大叫後悔!原來2004年騰訊上市,他花約1,100萬買入300萬股,其後股價升近5倍時已全數沽出,勁賺約5,000萬元。如今騰訊股價升超過400倍,如未沽售,手上股份市值高達40億元。


騰訊股價屢創新高,連縱橫股壇多年的楊俊偉亦大叫後悔。 資料圖片

當年沽出已賺5倍

現時Nova eSports參與的手遊電競包括《部落衝突》、《皇室戰爭》、《Brawl Stars》及《最終榮耀》,前3款均來自騰訊去年收購的芬蘭手遊公司Supercell。問到有否投資騰訊,楊俊偉大嘆後悔,「騰訊IPO嗰時我有買㗎,嗰時我有300萬股,如果以現時嘅市值,撳一撳先,一拆五呀,即係我有1,500萬股,如果現時(訪問當日)270蚊,40億。」騰訊昨收市價升至313.4元。
可惜楊俊偉早已沽出,「未拆細前嘅20蚊我就走咗啦,個問題係我都贏咗7倍(編按:應為5倍),佢上市3個幾,贏咗7倍我唔走,我對自己唔住。」對此他只說:「都過去式啦,後悔莫及嘅過去式」。



Z88

没有评论:

发表评论