2018年2月11日星期日

【王維基解密】我有能力去做任何事 改變世界要諗…

【王維基解密】我有能力去做任何事 改變世界要諗…

看淡虛名只做熱衷的事

【本報訊】人生有幾多個十年?王維基曾形容,20至80歲之間,人生有6座山,每座山代表十年。每個山頂都有美景,而抵達最後一座時,希望能看到自己想見的陽光。他指,每座山風景不同,已過了在乎虛名的年紀,現在只做熱衷的事,「我好衰㗎喎,冇熱誠嗰樣嘢我唔做。」


王維基只求用心做熱衷的事。

心中喜悅已在山頂

「呢一刻鐘我唔敢講自己在山頂。如果你用財富,我唔係喺山頂;你講權勢,我唔係喺山頂;但你講我心中的喜悅、或我對自己的信任,我喺山頂。」城市電訊用了兩個十年,轉戰電視、再從網購重新出發又用了五年,他仍自信道:「我係覺得我有能力去做任何事。」
是否帶着孤注一擲的勇氣,就能成功?王維基竟搬出孫中山作答:有志之士,當立心做大事,不可立心做大官。他自嘲要倚老賣老地講句,「如果你眼淨係我要搵錢、我要搵錢、我要搵錢,你一定失敗。」重要的事要說三次。「呢個意思係無論你睇Steve Jobs的自傳,睇任何一個人的自傳都話畀你聽,唔好諗住去搵錢,係諗住點樣去做嗰件事。」當你做好一件事,財富自然會出現,這是他的哲學。



...................

没有评论:

发表评论