2017年5月24日星期三

【以身試伏】過半負評整喊客人?老闆娘:咁差點做14年! | 2017-05-24 | | 蘋果日報

【以身試伏】過半負評整喊客人?老闆娘:咁差點做14年! | 2017-05-24 | | 蘋果日報

【以身試伏】過半負評整喊客人?老闆娘:咁差點做14年!

我們收到讀者姚小姐舉報,指天后一家餐廳有個惡老闆娘,姚小姐在天后工作,曾幫襯該度店十多次,但只願意接受facebook訪問,「我在天后工作,成日受佢氣……我朋友俾佢鬧到想喊,我朋友食緊碟飯,她忽然搶走,話落錯單,仲跌了少少汁去我朋友條褲到,最後她發現搞錯……就將食了2至3成的飯大力放返落我們張枱,老闆娘太過份,成日給說話客聽……還聽過她同廚鬧。」她還說:「你可以睇吓佢在某食評網的惡評,證明有好多受害者。」


被指服務態度差,老闆娘說:「如果好似OpenRice寫到咁差,我們就唔會做到14年啦,還有好多客人,會返轉頭幫襯,我們唔會理。」 影片截圖

我們在某食評網找到餐廳有13個食評,其中有8個是負評。「服務超MEAN」、「委過於人的無禮貌老闆娘」、「服務態度極差 劣評!」、「西餐廳價錢,快餐店感受」其中有好評則寫:「物有所值兼有人情味」、「意外驚喜的美味」。為了一探虛實,我們用真金白銀實測,想知結果如何,睇片啦!


招牌菜為葱髀飯,葱油多頗香,有水準。$48


白汁魚飯,相對較普通,嫌太膩。$48

記者:飲食組

2017果籽繼續認真知味。識買惜用。行以求知。好事多為。重修舊好。
緊貼果籽報道,即like: http://fb.me/AS.AppleDaily



I

没有评论:

发表评论